.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





12 jan 2010

Don't Waste Your Thursdays!

Hoi allemaal,
Ik weet niet hoe het komt maar pak allemaal de zelfde soort kleuren deze week.
Voor de uitdaging op DWYT komt dat wel goed uit want dat is ervoor om je restjes op te maken.
(En weer nieuwe erbij)
Alles is weer van S U .
Heb de roos gestempeld met Rich Razzleberry inkt en daarna clear embossing poeder er over heen.
De blaadje heb ik 3 x uitgestanst uit het design papier Cottage Wall.
De cirkel en scallop cirkel is een nestabillitie.
Hi everbody,
For some reason this week I use mostly the papers from S U.
For the challenge over at DWYT is that a good things because there for you use for scraps.
So the pile is a little bit higher!!!!
I stmaped the rose with Rich Razzleberry ink and that embosed it with clear embossing powder.
The leaves made with a S U die useing designpaper Cottage Wall.
For the circle and scallop I use a nestabilltie.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Kaatje zei

de kleuren zijn erg mooi en je kaartje ook!

groetjes,
Annika