.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 jan 2010

Corrosive Challenges


Hoi allemaal,
Op deze druilerige dag is het weer Corrosive challenges tijd.
Een kaart met een leuke vouw is de opdracht deze week.
Dat kan heel verschillende kaarten opleveren als je ze allemaal ziet op het blog van Corrosive challenges.
Ik heb gekozen voor een Easel kaart.
Echt super simpel te maken.
Je neemt een vierkante kaart die gevouwen is.
Dus bv een kaart van 27x13,5 cm (gevouwen dus 13,5 x 13,5)
Dan vouw je de bovenkant terug naar de vouw en op dat gedeelte plak je een stuk van 13,5x 13,5.
Wat je wel moet doen is in de binnenkant een beetje een verhoging maken zodat hij blijft staan.
Dat kun je doen bevoorbeeld een randje met foamtape of iets grotere brads of zoiets te plakken.
Welke stempel dit is weet ik niet meer want heb ooit een keer een heleboel afdrukjes geruild met iemand.
Papier is ook al wat ouder maar moet ook een keer op hé.
De rand binnenin heb ik gemaakt met de doily lace pons van Martha Stewart.
En de sentiment heb ik op een nestabillitie gestempeld en geairbrushd met copics.
Hopelijk vinden jullie hem leuk en bedankt voor het bezoeken van mijn blog en nog een fijne Zondag
Hi everbody,
It's cold and wet overhere in the Netherlands we got some snow again last night.
So perfect weather to craft.
So here is my card for this week challenge over at Corrosive Challenges.
A fancy fold card.
I made this easel card do easy to do.
Hope you like my card and hop over to Corrosive Challenges and play along with us.
Thanks for visiting my blog and have a nice Subday
Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Heel erg leuk Joan en oud papier, dat geeft toch niet!

anita01 zei

Och wat een heerlijke kaart, zo sweet van kleur...Hum wat heb je toch een veel zijdig blog, mooi hoor.

Warme groetjes,

Anita.