.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





17 jan 2010

Corrrosive Challenges

Hoi allemaal,
Het is weer zondag wat gaat een week toch vlug zo ben je jarig en dan is het al weer een week geleden.
Maar nu over mijn kaartje voor deze uitdaging van Corrosive Challenges.
We werden gevraagd om een digi stempel van Stretch and Bubbles die onze sponser is deze maand.
Ik heb gekozen voor de uil.
Ingekleurd met copics uitgestanst met een scallop oval nestabillite, die ik met de airbrusch een roze achtergrond heb gegeven.
Papier is van Basic Grey (Bittersweet)
De pons rand is van Fiskars.
De stans op de achtergrond is ook een nestabillitie label five.
Het kleine labeltjes met de tekst zijn label Six en label trio.
De kleuren die ik gebruikt heb voor de uil en achtergrond zijn : RV10 RV 3 R 9 E 0 E 5 E59.
De bloemtjes zijn van mijn voorraadje en hebben hart vormige brads in het midden
Hi everybody.
It's Sunday again the week goes so fast.
For this week challenge by Corrosive Challenges is to use a digi stamp.
We ask to use a stamp from Stretch and Bubbles because she is our sponser this month.
I used the Owl.
I colored them in with my copics and airbrusch the background.
Then I cut the out with a scallop nestabillitie.
Paper is from Basic Grey ( Bittersweet)
The punch is from Fiskars.
The nestabillitie on the background is Label Five.
The little label with the sentiments are Label Six and Label trio.
The copic colors I used are RV10 RV13 R39 E40 E35 E59.
The flowers are from my stash with little heart brads in the middle.
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

anita01 zei

Heel mooi Joan, en de kleuren zo geweldig gedaan, ja hoor wie wil deze nu niet in z'n busje...

Trustie,

Warme groetjes,

Anita.