.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





10 jan 2010

Corrosive challenges

Hoi allemaal,
Distressing is deze week het thema voor Corrosive Challenges.
Ik heb mijn sneeuw pop gestempeld met distress inkt en dat heb ik ook gebruikt om hem in te kleuren.
Daarna de randen van de afbeelding er ook mee bewerkt.
Het kantje komt nog uit een doos van mijn schoonmoeder vandaan.
De stempel is van Marianne design.
De label is een nestabilitie Fancy tags.
Met daarop een sentiment van de The Angel company.
De sneeuwster heb ik gemaakt ook met een nestabilitie Create a flake 2
Het papier wat ik gebruik heb is van Basic Grey bittersweet.
Jullie weten dat je zelf ook mee kunt doen met de challenge en nog steeds de prijzen die ik vorige week heb vernoemd kunnen winnen.
Hi everybody,
It's all about distressing this week for the challenge by Corrosive Challenges.
I stamp my image with distress ink
And also colored it with that.
Something over my card now......the lace I found that in a box by my mother in law.
The stmap is a Image from Marianne design.
The label is a nestabilitie Fancy Tags.
With a sentiment from the Angel Company.
The snow flake is also a nestabilitie Create a flake 2.
Paper is from Basic Grey bittersweet.
If you join us with this challenge go to corrosive challenge and make a chance to win the prizes that I told you last week
Groetjes/Greetings,