.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 nov 2009

Nog een doosje met inhoud

Hoi Allemaal.
Kon het niet laten en heb er ook nog eentje in het
rood gemaakt.
Ook weer met een note boekje post-it boekje pen paperclips en een desk kalendertje
Het is zo leuk om te doen.
Alles is weer van SU

Hi Everbody.
So here is a other box with office goodies inside.
With a note book post-it holder pen paperclips and a mini desk calender.
Everthing is from SU.


Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

ook weer errug leuk Joan!!

Linanna DESIGNS zei

Good morning Joan, wow hunny you've been so busy since my last visit with so many gorgeous makes, im just loving them all. I am sorry ive not been by for a while, i am struggling to get any blog hopping done these days, making an effort to catch up today,and will be back sooner next time i promise! hugs Linda x

Caro's Kaartjes zei

GAAAAAAF!