.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





8 nov 2009

Corrosive Challenges

Hoi allemaal.
Op deze mooie zondag is het weer tijd om een kaartje te laten zien
Het is weer voor de challenge bij Corrosive challenges.
Deze keer weer een sketch.
Ik de afbeelding al ingekleurd liggen, soms doe ik dat vind het zo ontspannen werken om in te kleuren met m'n copics.
Zie nu dat ik vergeten ben om er een tekst op te zetten maar ja dat is nu te laat.
Want hij staat al op het blog van Corrosive Challenges.




Hi Everbody,
Today on this sunny Sunday it's time for Corrosive challenges.
This week we had a sketch to work with.
I had this image colored some time ago.
I find it very relexing sometime to color some images with my copics.
I saw that I forgot to put a sentiment on the card but it's to late to chance it because its already on the blog from Corrosivechallenges.













Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: