.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





22 nov 2009

Corrosive Challenges

Hoi allemaal,

Ben een beetje laat met deze post maar het is nog zondag. Het thema van deze week maak een kaart naar aanleiding van een film of iets wat met films te maken heeft.
Ik kwam op dit idee een filmzaal met ........ op het witte doek.
Als je naar het blog van Corrosive Challenges gaat kan je nog meer kaarten zien die met films te maken hebben.
Hi everbody.
Sorry I'm a little bit late with this post, but it 's still Sunday.
This week challenge is movie thema.
So make a card with your favorite movie or somethings else that have a connection with a movie.
For more movie thema cards visit Corrosive Challenges.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: