.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





29 nov 2009

Corrosive Challenges

Hoi Allemaal,
Rood en groen.
Voor mij zijn dat echte kerstkleuren dus een kaartje maken voor de uitdaging bij
Corrosive Challenges deze week was mijn pakkie aan.
Heb gekozen voor een stempel uit de serie Craft UK rubberstamping (Santa & Penquin).
Die heb ik tijdens onze laatste vakantie in Wales gekocht.
Het papier in van Papermania (deck the halls).
En ingekleurd met copics.
Wat sneeuwvlokken erop maken het geheel af.
Hi everbody,
Red and green.
For me that's christmas.
I love this time of the year!.
It's a chalenge card for Corrosive challenges.
I use a stamp from Craft UK (Santa & Penquin)
I purchase it on our last vacation in Wales.
Paper is from Papermania (Deck the halls)
And colored it with my copics.
I put some snowflakes on it that's all.
Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Leuk Joan!

Unknown zei

Fabulous card...so nice and cheery. Looking forward to working with you at Corrosive!