.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





10 nov 2009

Double Dutch


Hoi allemaal.

Vandaag weer een kaartje voor de 2 weekelijkse challenge bij Double Dutch.
Een sketch deze keer.
Een heleboel laagjes maar gelukkig had ik nog een paperpad van Basic grey (bittersweet) en daar zitten veel desings in die goed bij elkaar passen.

Mijn stempelafdruk heb ik weer ingekleurd met copics

Ook jij kan meedoen met de uitdaging iedere 2 weken wordt er een winnaar gekozen voor meer infomatie ga naar het blog van Double Dutch



Hi everbody.
Today it's Double Dutch time so thats mine that we had to make a card for the challenge.
Every two week we make something for it.

A lot of layers this time but I had paperpad from Basic Grey (bittersweet) with lots of desings that matching.

I colored my stamp image with my copics.

You can also make a card for the challenge and there is evertime something to win so hop over to Double Dutch for the details.





Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Ineke zei

Een ontzettend mooi kaartje, leuke kleuren. Liefs Ineke