.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





1 nov 2009

Corrosive Challenges

Hoi Allemaal.

Vandaag geen kaartje voor de challenge bij Corrosive Challenges maar een doosje met van alles erin.
We waren gevraagd om iets anders te maken dan een kaart.
Dus daarom dit doosje.
Ik heb een desk setje gemaakt met een opschrijfboekje, pen, 2 grote paperclips,post-it boekje en een desk kalendertje.
Heb nog steeds niet van die pennen kunnen vinden waar je eventuweel een klein rolletje van het zelfde papier in kan doen.
Om er een geheel van de maken heb ik er een doosje omheen gemaakt.
Het idee van het doosje met inhoud is niet van mij zelf maar van Krista Driessen.
De spullen zijn allemaal van SU, het opschrijf boekje heb ik met de cricut gemaakt en m'n bind-it-all voor de spiraal in het boekje.


Hi Everbody,
No card today for the challenge by
Corrosive Challenges .
But a deskset in a box.
Inside the box there is a little note book 2 paperclips, post-it note holder, pen and a little desk calender.
I don't find the pens where you put in some paper to match with the rest of the things.
This is a gift set so I made a box for all the items.
I saw this over at the blog from Krista Driessen.
All the supplies are from SU except the little note book I made it with my cricut and the binding with my bint-it-all.


Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Debby zei

Beautiful project Joan!

Ageeth zei

Wat is het leuk geworden. En die pennen kon je bij de hema kopen.
groetjes Ageeth

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

WAUWWWWIE!!! Dit is echt zo super!
Liefs, Marit.

Erna Logtenberg zei

Wat een kei-leuk doosje!!!!!