.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





18 sep 2009

Luiers-Diaper

Op een blog ik weet echt niet meer welke moet het toch eens op gaan schrijven vond ik dit luiertje.
Ze gaf ook de link van het patroontje maar ze had het wel vergroot.
Dat heb ik ook gedaan maar zo dat er 2 uit een a4 vel gaan.
Het designpapier overal een klein randje eraf gehaald.
En met kleine rondjes en splitpennen dicht gemaakt.
Echt super gemakkelijk te maken.
Ik heb er een spugdoekje in gedaan.

I found on a blog from somebody this cute little diaper.

I don't now from witch person I must it in the future it writing down.

She give the link to the patrone but it was very little and so I enlarged it that you can make 2 out a a4 paper.

The design paper is cut a little bit smaller and I closed it with little rounds and brads.

I put a little soft cloch in it
Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Caro's Kaartjes zei

Errug lief die luiertjes! Leuk idee!

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Wat een schatjes!!!
Is het mogelijk de template te krijgen?
Ik vindt ze superrrrr!!!
Liefs, Marit.

Jessica Ottevanger zei

Wat een schattig kraamcadeautje en met al die zwangeren hier op kantoor een heel handig iets om te maken :-)