.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





29 sep 2009

Double Dutch

Vanaf mijn vakantieadres in Wales post ik deze uitdaging van deze week.
Het is een hele leuke vind ik, namelijk een shape kaart.
Dat mag dus alles zijn als het maar een aparte vorm is.
Ik heb gekozen voor deze cupcake kaart.
de afbeelding is ingekleurd met copic's en het kleedje is een randje geponst met de MS pons van Martha Stewart.
Het bakje is van de greetings farm en de kersen en blaadjes zijn zelf gemaakt met behulp van een pons.
Oja op de kers bovenop zit nog paperglaze.
Wil je meedoen met deze leuke uitdaging ga naar het blog van Double Dutch voor de details.
Posting from my holiday address in Wales the challenge for this week.
A very nice one I think.
Any shape card one want to make is oke.
I made this cupcake card.
The image is colored with copics and the lace is made with a martha Stewart punch.
The cup is from Greetings farm.
And the cherries I made with a punch also the leaves.
For the cherrie on the top I used paper glaze.
Hope that you want to do the challenge with us.
For details go to Double Dutch
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Jessica Ottevanger zei

Bijna om op te vreten, deze schattige cupcake! Errug leuk!