.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





7 sep 2009

Christmas stampin all year long


Debbie challenge was paper piecing.
Eerst dacht ik wat is dat ook al weer, was in de war door papar piercing.
1 letter verschil maar wel iets heel anders dus.
Het is de bedoeling dat een een gedeelte van je stempel afdruk op design papier en de rest gewoon in gekleurd.
Ik heb gekozen voor deze afbeelding een stempel van PSX waarvan ik dus de bloemen met het designpapier heb gemaakt.
Verder heb ik hem in gekleurd met copics en het papier is van SU.
Debbie chose for this week challenge is paper piecing.
I made a stamp image with my PSX stamp and for the flowers I used SU paper.For the rest of my image I used my copics.
The designerpaper is also from SU.
For more beatiful cards using this technique take a look over at
Groetjes/Greetings,

5 opmerkingen:

Marcia zei

Pretty card!

Cathy zei

This is a great card!! Those flowers are really pretty!! Love it! Hugs, Cathy

Leslie zei

Joan, I saw your post on Paper Craft Planet. Stopped by to visit your blog and love it. Great artwork. Will stop by often.
Leslie

Maria zei

Hey Joan! You did a wonderful job with the paper piecing. That image is very pretty. . perfect for paper piecing! I love it! Keep up the awesome job! 8 more cards to go and we're done for the year! Whoohoo!

Maria

Tina zei

wow what a great looking card - great job!