.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 sep 2009

Corrosive challenges


Poezen of Katten dat is deze week de opdracht bij CC.
Heb er de sketch van Kaartenscrapbook met markers voor gebruikt.
Kom een s een kijkje nemen naar de kaarten van ons nieuwe designteam ze zijn erg leuk.
Now is the turn for cats of kittens after the challenge for dogs a while ago over at CC.
I used a sketch from a dutch yahoo group.
Come over and take a look the new design team and there beautiful cards.
Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

dawnmercedes zei

such a darling sketch! wow!

Stephanie zei

What a fantastic card Joan - I love the layout & the colour combo!
Hugs xxx

Erna Logtenberg zei

mooi kaartje~!