.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





13 sep 2009

Corrosive Challenges


Hoi Allemaal,
Vandaag is het weer sketch tijd bij Corrosive Challenges.
Heb van de week nieuwe nestabilities gekregen en moest er naturlijk gelijk gebruik van maken.
Ook mijn martha Stewart pons gebruikt.
Papier is van Papier Mania.
Neem eens een kijkje op het blog van Corrosive Challenges en doe mee met de uitdaging en zijn altijd leuke prijzen te winnen die Janet te beschikking stelt.
Hi Everybody,
It's sketch this week at Corrosive Challenges.
I used for this card my new nestabiltie.
And also a Martha Stewart punch.
Paper is from Paper Mania.
So hop over to Corrosive Challenges and take a chance to win some beautiful goodies that Janet offers

Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Caro's Kaartjes zei

Wat een dotje!

groetjes van Caro

Ageeth zei

wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
groetjes Ageeth