.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





14 sep 2009

Christmas stampin all year long




Hoi allemaal.
Je heb van die dagen die gaan veel te snel voorbij.
Voordat je het weet is het alweer bijna het einde van de dag.
Dat betekend dat ik dus een beetje laat ben met het uploaden van deze kerstkaart.
Hij is weer voor de challenge bij CSAYL.
Alweer een kerstkaart betekend wel weer eentje af om met de kerst te versturen.
Dus wil je genoeg kerstkaarten hebben om te versturen eind van dit jaar doe mee met onze challenge.

Hi Everybody.
There are some days going so fast!.
Before you now it's the end of the day.
And that means I'm a little bit late to upload my card for this week challenge over at CSAYL.
Another christmas card is done that means when it's time to post the cards I'm being on time !
So join use and do the challenge with us.
Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Caro's Kaartjes zei

OOOHHH, DIE IS LEUKIE!!!

Michelle zei

Hi Joan - fabulous card again this week! Love that set from TAC - and the fabulous DP with it!!

Jodi zei

Oh your reindeer are so sweet!! Love the papers you used for the card!
Hugs
Jodi =)

inlovestamping zei

Cute card this week!