.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





11 aug 2009

I heart 2 stamp




Een sketch om te proberen van I heart 2 stamp deze keer.
Heb sinds zaterdag een airbrush voor mijn copic's en dit is de eerste keer dat ik hem heb gebruikt voor de achtergrond.
Moet natuurlijk nog wel veel oefenen.
Papier is van Basic Grey lemonade
Pons van Fiskars
Stempel van CC Designs
lintje uit mijn voorraad.
A sketch for you to try from I heart 2 stamp.
Last saturday I buy a airbrush for my copic's and this is the first time that I used it for my background.
I now that I have a lot to practice for it's perfect.
Paper is from Basis Grey Lemonade.
Punch from Fiskars.
Stamp from CC Designs.
Ribbon from my stash.
Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: