.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





4 aug 2009

Bella rific sketch


Toch maar weer aan het freubelen.
Het is een goede afleiding voor de dingen die ons nog te wachten staan al het regelen en het huis ontruimen van mijn schoonmoeder.
Voor deze kaart heb ik wat ouder papier van Basic grey lucky gebruikt
De blauwe rand is een pons van fiskars De bella zijn ingekleurd met copic's.
nummers R00.R35,RV1oRv32,YR21,G24,B32,B37 E19,E31,E37 en E40
De birthday stempel is van personal impressions.
Just made this card today.
It's for the Bella challenge.
It's good to being buzy so I don't have to think about the belonings and house from my MIL.
I use for this card Basic Grey (Lucky)
The blue scallop is from a fiskars punch.
I colored the Bella with copic's numbers.
R00,R3 RV10,RV32,Yr21,G24,B32,B37,E19,E31,E37 and E40.
The birthday stamp is from personal impressions


Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: