.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





26 aug 2009

Copic Color challenge


Deze week had ik de eer om gast designer te zijn bij CCC.
De kleuren die we mochten gebruiken waren.
Vond het heel leuk om een keer mee te mogen doen.
Voor meer kaarten met deze kleuren breng eens een bezoekje aan Copics Color Challenge

This week I was invited to be a guest designer for CCC.

The colors we used are here above.

It was so much fun to this challenge for Copics Color Challenge.

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Bev zei

Wonderful card, such a sweet image and pretty papers. Love what you did with my sketch, thanks so much for joining C4F this week x