.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





23 aug 2009

Corrosive Challenges

Liefde is in de lucht bij deze 2 lieve (poezen).
Het is Jungle tijd bij Corrosive Challenges.
Het is maar goed dat ik dit afdrukje een keer heb gekregen want zelf heb ik helemaal geen stempels van wilde dieren.
Als je meer wilt zien neem dan een kijkje bij CC
Love is in the air by those 2 (kittens).
It's jungle time over at Corrosive Challenges.
It's a good thing that I recieved this image from a friend because I don't own wild animal stamps.
If you want to see more cards take a loke at CC
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Debby zei

Positively Adorable!