.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 aug 2009

Christmas stampin all year long

Deze week heeft Debbie de sketch verzorgt.
Zoals jullie hieronder kunnen zien is het de bedoeling om het bovenste gedeelte te embossen.
Nou dat is een eitje met de cuttlebug!
Het onderste gedeelte ben je vrij om te doen.
This week Debbie give us this beautiful sketch to work with.
It was great to work with it.
So her is my card for more cards visit CSAYL





Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Cathy zei

Very cute snowman!! I love the colors that you chose for your card. Super cute!! Hugs, Cathy

Michelle zei

Oh My goodness I LOVE THIS!!! The colors are awesome (I'm partial to pink though, lol) and your penguin is simply to cute!! Great card, Joan!!