.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





5 aug 2009

Corrosive challenges



Door omstandig heden is het er zondag niet van gekomen om deze kaart te laten zien.
Deze keer bij Corrosive challenges hadden we een kleuren challenge.
Nu had ik wel Pumkin pie en Ruby red maar niet Bermuda bay dus daar een naar iets gezocht wat dicht in de buurt kwam.
Heb de vlinders van Stampin Up gestempeld met versa mark inkt en daarna geembosched met witte embossing poeder.
De vlinder boven op gekleurd met copic's.
Last Sunday I totaly forgotten to post this card.
This time it was a color challenge by Corrosive challenges.I had Pumkin pie and Ruby red but Bermuda I don't have, so I look for a color cardstock that is close.
The buttefly's I stamped with versamark ink and than embosch it with white embossing powder.
The butterfly on the top is colored with copic's







Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: