.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





9 jun 2009

Stamping 411

Voor deze uitdaging heb ik mijn SU spulletjes gebruikt.
Namelijk Ruby red en Cameo coral papier en inkt en de stempel set Spring Solitude.
Heb het voor de verandering in deze 2 kleuren gehouden.
Het lint het ik op kleur gebracht met een inktkussen.
Voor meer voorbleeden moet je een kijkje gaan nemen op het blog van
For this challenge I use my SU Stuff.
The paper colours are Ruby Red and Cameo Coral also the ink.
The stamping set I used is Spring Solitude.
For the ribbon I used my inkpad to make that colour.
For more cards from this sketch you can visit.



Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Caro's Kaartjes zei

So tweet!

Selene Kempton zei

oh wow! I love the monochromatic look and the simplicity of this design! Gorgeous!

Connie Babbert zei

Lovely card...great job with the sketch challenge! Thanks for playing!