.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





26 jun 2009

DCBD 133

Als afleiding vanmorgen meegedaan met de uitdaging op het blog van DCBD.
Heb de sketch een halve slag gedraaid omdat mijn image erdan beter oppast.
To clear my head a little bit (MIL is in the hospital) I decied to make a card for the DCBD challenge.
I turn the sketch so my image suits better.










Groetjes/Greetings,

4 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Mooi kaartje Joan!

Ilse Vargas zei

Very nice card, I like how the bird really stands out! Groetjes!

Ineke zei

Hoi, een heel mooi kaartje, leuke sketch. Mooie stempel. Liefs Ineke

Pam zei

Nice job! Thank you for playing along with us!