.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





14 jun 2009

Corrrosive challenges

Sketch tijd deze week.
Nou vind ik dat niet zo'n moeilijke opdracht want ik hou van sketches.
Het is een makkelijke leidraad dat je zelf geen ontwerp meer hoef te maken voor je kaart.
Challenge time this week.
That one of my favorite challenges.
I love doing sketches.
It's so easy that you not have to think about how your a layout for your card.
When you want to see more cards with this sketch visit



Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Ruby zei

Great card Joan, love your paper flower :o)

Caro's Kaartjes zei

OOHHH deze is leuk! Ik krijg trek in chocolaatjes...yammie!!