.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





7 jun 2009

Corrosive Challenges

Deze week hebben we een kaart gemaakt voor vaderdag.
Ook hebben we een nieuw design team.
Mijn kaartje heb ik gemaakt met de cricut de letter A is uit gesnden uit het d bruine karton en en daaronder het design papier de D's heb ik apart uitgesneden en verhoogt opgeplakt.
De tekst op het label zijn foam letters en ook weer verhoogt opgeplakt.
Dus ga gauw een kijkje nemen naar de andere vadredag kaarten bij
Corrosive Challenges
At first I must tell you we have a new design team
Now for my card I used the cricut.
The letter A I cut out the dark brown paper and put some design paper at the back ground.
The letters D I cut out the design paper and put some dimensionals behind the letters.
The letters on the label are foam and also with dimensionals.
So go a see the other cards for fathersday.
At



Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Leslie zei

Great card Joan. I think most men like the simple and to the point cards. Plus yours is so much fun to look at. Love the huge letters. Have a great week, Leslie

kareN stampZ zei

I agree with Leslie - men will love your card (I do too). Karen