.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





28 jun 2009

Corrosive Challenges

Voor de uitdaging deze week op het blog van Corrosive challenges, was het je land.
Dus een kaart in je landkleuren of iets wat er mee te maken heeft.
Deze stempel lap geleend van mijn knutselvriendin en er dit mee gemaakt.

The challenge on the blog from Corrosive challenges is all about your country.
I made this card with the help from my friend (stampsheet).


Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Janet zei

I love it!!!!!! its so clever !! I want to visit your country one day!! :)
hugs

Caro's Kaartjes zei

Hey Joan,
Leuke set is dat he? Ik heb er ook eens wat kaarten mee mogen maken toen ik de set van iemand had geleend.
Jouw variaties zijn ook weer heel gaaf. Ik vind de vlag onder het land heel leuk verzonnen!

groetjes vna Caro

Ruby zei

Hi Joan. What a clever card! :o)