.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





13 jun 2009

2 kaartjes-2 cards

Op deze zonnige zaterdag.
De eerste is voor de Mojo Monday challenge.
Deze keer een tilda stempel met papier van mijn knutsel vriendin.
Die had precies de goede kleur had de stempel al een tijdje ingekleurd liggen maar kon er niets bij vinden wat paste.
On this beautiful saturday.
the first challenge is for Mojo Monday.
I used a Tilda stamp and some paper that I got from my friend.
I colour the image a while ago but find no matching paper but she helps me with that.

Deze is voor de Bellarific challenge.
Ik heb Java bella gebruikt.
Vond het wel leuk om er een koffie tentje van te maken .

This one is for the Bellarific challenge.
I used Java bella.










Groetjes/Greetings,

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Joan

Ik woon in Miami, Florida en heb net even naar je kaarten gekeken en ik denk dat de kaart van het koffie tentje een heel leuke is .
Erg gezellig ziet het er uit. Ga zo door.
Truus

stampinganja zei

Hoi Joan,

Leuke kaarten heb je weer gemaakt!
Ben jaloers op je kerstkaarten collectie, geen gestress op het laatst.
Groetjes, Anja

Caro's Kaartjes zei

Ze zijn weer enig!

groetjes van Caro