.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





25 jul 2009

Verrassing en dag 2 Suprise and day 2

Na de nacht in een hotel bij Bicester zijn we op weg gegaan naar de cottage in Wales waar we onze 1ste week doorbrengen.
Maar eerst nog een stop gemaakt in Stratford upon-Avon waar het huis van Shakespeare staat.
Ook zijn we nog een stukje doorgereden om het huis te bekijken van Anne Hathaways staat.
Na deze tussen stop zijn we op pad gegaan naar onze eindbestemming Deganwy waar we heel vriendelijk werden ontvangen door de eigenaar.
After a sleep in Bicester where we spend the night, we went on our way to our cottage.
We make a short brake to visits Shakespeare house in Stratford upon-Avon.
We also drive to the house from Anne Hathaway.
After that we went to Deganwy where we stay for a week.
Voor mijn dochters.
Wij zijn gisteren op vakantie gegaan en zij passen op het huis.
Dus een aardigheidje gemaakt met de nieuwe template van Lauren Meader.

For my daughters I made this little basket because the house sitting when we are on vaction.
I used a new template from Lauren Meader.






Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Janet zei

sounds like you are having fun!! :) Love your baskets they are too cute!!
hugs