.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





27 jul 2009

Christmas stampin all year long

Sneeuwpoppen tijd deze week.
Sankari heeft gevraagd om een kaart te maaken met een sneeuwpop erop.
Dus bij deze mijn kaartje.

Snowman time this week.
Sankari ask us to make a card with a ............Snowman.
So this is mine.
Want to see more pop over to CSAYL




Groetjes/Greetings,

2 opmerkingen:

Maria zei

Your snowman card is adorable Joan! That image is so cute. . .love the puffed up snow and awesome Christmas colors! Great job on the challenge!!

Maria

inlovestamping zei

adorable card this week!!!