.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





26 jul 2009

Corrosive Challenges

De uitdaging deze week bij Corrosive challenges zijn Jem dolls.

Nou heb ik er nog nooit van gehoord maar het zijn volgens mij muziekale barbie poppen.

Ze heb in ieder geval muziek instrumenten bij zich en zijn fel gekleurd.

Daarom Anya maar eens roze haar gegeven en een glitter gitaar.

The challenge over at Corrosive challenges is Jem dolls.

I dont now this type of doll but I saw a photo and the having instuments and bright clothes.

So I colored my Anya doll with pink hair and give her a glitter guitar.

For more cards visit Corrosive challenges





Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: