.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 jul 2009

Sol kaartje en vakantie


Dit kaartje gemaakt voor de Sol bij de kaarten makers vorig weekend.
Helaas kan ik deze keer niet meedoen want ben op vakantie.
We zullen proberen om elke dag 1 of meedere foto's op mijn blog te zetten zodat jullie kunnen volgen waar we allemaal naar toe gaan.
This card I made it last weekend for the Sketch online at the Kaartemakers group.
This weekend I can not make a card for this challenges because we on vacation in England.
We try to put one or more photo's every day to download on my blog so you can see where we going to.

Na dat we zijn aangekomen in Engeland hebben we een bezoekje gebracht aan hoe kan het ook anders....................... een hobby winkel.

Meestal als we een bezoek brachten aan Engeland dan gaan we ook naar een groot winkel centrum Lakeside daar was altijd een klein filaal van deze winkel maar sinds de vorige keer in Maart was hij dicht.

Dus nu op de doorreis bij deze winkel geweest en gevraagd waarom ze niet meer op Lakeside zatten.

Dat komt dat er geen personeel voor te krijgen is dat elke dag tot 10 uur 's avonds wil werken, en dan ook nog eens op zondag.

Daar kan ik me iets bij voorstellen.

The first photo of today is from a local craft shop.

WE always visit there store in a big shopping mall when we visit Engeland but the closed there the shop.

Because the can't find staff for the shop during the long openings houres.









Groetjes/Greetings,

Geen opmerkingen: