.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





5 jul 2009

Corrosive challenges

Het is zomer.
Ja dat kan je wel zeggen deze week wat was het warm.
Bij Corrosive challenge een zomer uitdaging deze week.
Wat is er nou lekkerder dan in een hangmat te genieten van een koel drankje!!!!!!
It's summertime.
The last week was very very hot overhere in the Netherlands.
The challenge this week over at Corrosive challenges is Summer
How great is it to hang in a hammock with a cold drink!!!!!!!!!!

Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Jessica Ottevanger zei

Deze kaart is echt superleuk! Ik zou ook wel die kat willen zijn :-) Ik vind de kat ook erg mooi gekleurd!!!!
Groetjes,
Jessica