.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





22 apr 2008

Weer wat laten zien/ Something to show

Na anderhalve week bij mijn jongste dochter te hebben door gebracht omdat ze haar flat werd verbouwd nu weer wat tijd om wat kaarten op mijn blog te zetten.







After spending 8 days at my youngest daughters house for a renovation I now finally have the time to put some cards on my blog.











Dit is mijn kaartje wat ik heb gemaakt voor de bruin/roze ketting van de magnolia group















This is my card that I made for the brown/pink swap from the Magnolia Group










Ook nog een lo gemaakt voor de circle waar ik aan mee doe, deze keer was het een gedicht











I've also made a lay-out for the circle I've joined, this time it was a poem

Geen opmerkingen: