.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





24 apr 2008

Challange


Voor een challenge bij Iralamija heb ik deze tag gemaakt je moest groen roze lint minstens 1 bloem chipboard en een scallops en lint gebruiken.
For a challenge by Iramamija I have made this tag using 1 flower chipboard ribbon green/pink colours and a scallop

6 opmerkingen:

*Beatriz Jennings* zei

this is just so beautiful!!!!! thanks for playing!!

Patty Tanúz zei

Great tag!

Dolly Mixtures zei

Pretty tag - love the ribbon.

jaycee51 zei

Beautiful! Those papers are so pretty. JC.

Nettie zei

Beautiful Joan. Love your color choices.

Thanks for entering blog candy, good luck to you!

Nettie

Anoniem zei

Ik heb scrapmum.blogspot.com gevonden via Google. Mooi gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Welke software heb je hiervoor gebruikt?

Groetjes,
Henny uit Purmerend