.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





1 apr 2008

Magnolia kaartjes/Magnolia cards


Sinds dat ik mijn hobbykamer heb opgeruimd komt er steeds meer uit mijn handen.
Het is zo makkelijk om iets te vinden.
Moet wel streng zijn voor mijzelf en alles weer even opruimen aan het eind van de dag of project maar tot nu toe gaat het goed.
Dus weer een aantal stempelkaartjes gemaakt met magnolia stempels.

Since I've cleaned out my scraproom I have been able to do so much more
It is so easy to find things now!
I have to be strict with myself and clean up after myself at the end of the day or the project, but so far this is going well.
So I've made a few more stampingcards with magnolia stamps


Bedankt voor het kijken en bezoeken van mijn blog en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and feel free to left a message.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Joan mooie LO'S hoor, ik moet er ook nog heen, mijn camera uitptoberen lol.Groetjes happy beppie

Anoniem zei

Joan ziet er allemaal heel mooi uit. Zo te zien heb ik nog veel te leren. Groetjes Heidy

Anoniem zei

Schitterend, Joan!
Mooie foto's en prachtige LO's!
Groetjes, Jannie