.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





1 apr 2008

Tasjes Circle/Bag Circle


Ik heb meegedaan met een tasjes ketting van de magnolia groep.
Je kon je opgeven en dan kreeg je het patroontje van het tasje en ook een gemaakt tasje.
Ik heb mijn tasje gekregen van Lilian en mijn tasje is naar de volgende op de lijst gegaan.
Het is even iets anders als een kaart heel leuk om te doen.
Je kunt het natuurlijk gewoon als kaart versturen maar het is ook leuk om er geld of waardebon in te doen
De groene is Lilian en de zwarte van mij



I've joined a bag circle from the Magnolia Group
You could join and then you would receive a pattern from the bag and a handmade bag by another person.
I got my bag from Lilian and my bag went to the next on the list. It is somewhat different from making a card, but very fun to do!
You could use it as a card, but it is also nice to send with money or a voucher.
The green bag is from Lilian and the black one from me










Geen opmerkingen: