.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 apr 2008

Voor mijn dochter/For my daughter


Vandaag een kaartje gemaakt met een Rakle stempel
Hij is voor mijn jongste dochter die een (nieuwe ) baan heeft gekregen.
Eigenlijk geen nieuwe baan maar nu heeft contract heeft gekregen na 2 jaar op uitzendbasis in het zelfde bedrijf te hebben gewerkt
Bedankt voor het kijken en tot gauw
Today I've made a card with a Rakle stamp.
It is for my youngest daughter who has a (new) job. Well actually, it isn't a new job, but she got a contract after working at the same company but before she was working there with a employment agency contract.
Thank you for looking and see you all soon

Geen opmerkingen: