.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





7 okt 2007

Uitslapen








Dat was er gisteren niet bij.We zijn namelijk een dagje gaan winkelen in Engeland.Naar 2 hele grote winkel centra's Lakeside en Bluewater.Die leggen vlakbij de Dartford tunnel in de buurt.We moesten wel vroeg ons bed uit (half 5) om op tijd bij de Euro tunnel in Calais te zijn.Het is toch zo'n 3 uur rijden bij ons vandaan.Maar het is altijd weer de moeite waard om lekker te struinen in de diverse (boek en Hobby )winkels.We hebben er weer een hoop leuke dingen gezien en gekocht.Als slot nog lekker gegeten en toen weer op huis aan waar we om iets over 1 vannacht weer in ons bed konden kruipen.

Geen opmerkingen: