.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





28 okt 2007

Kaartje/Card

Vanmiddag nog wat gefreubeld.Dit kaartje gemaakt met de cricut voor mijn zwager die geslaagd is voor zijn moter rijbewijs.

This afternoon I make this card for my brother in law .Because he have past the test for his moter.I used the cricut with the cartridges Going Places.

2 opmerkingen:

Robyn zei

Very nice!! I hope your BIL enjoys it!

Unknown zei

He, hip die motor, lekker stoer zeg.
Ik weet niet of je dit ook hip vindt, maar ik heb je vandaag getikt, kijk maar op mijn blog voor meer info: http://lydiacreatief.blogspot.com/

Groetjes, Lydia