.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





8 okt 2007

Randjes van vilt en andere frutsels




Vanmorgen even naar de markt geweest om kaart karton te kopen.


In onze woonplaats in helaas niets te krijgen dus dan maar even met het pontje naar Gorinchem geweest.


Ook nog even bij Xenos binnen gelopen en daar hadden we ze weer leuke vilten randen en kerst figuurtjes.


Toch maar weer meegenomen want ik had natuurlijk nog niets :-))))) je weet nooit wanneer het van pas kom toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!




2 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een leuke spulletjes, moet morgen ook maar even naar de Xenos! Leuk dat we nu weten dat je ook een blog hebt!
Groetjes Elly

Annemarie zei

Bedankt voor de tip. Ziet er hartstikke mooi uit!
Succes met je blog.

Groetjes, Annemarie