.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





11 okt 2007

Het is zover

Mijn tweede dochter gaat morgen ook het huis verlaten.
Ze gaat in haar eigen paleisje wonen, gelukkig niet ver hier vandaan.
Haar flatje is nog niet helemaal klaar maar het schiet toch al op.
Zo heb je ze allebei nog thuis en dan binnen een paar maanden wonen ze op zich zelf.
Best wel vreemd om weer samen te zijn na 25 jaar.
Ik denk dat het raar is om niet meer deel uit te maken met hun dagelijks dingen.
Het was zo gewoon om ze om je heen te hebben, en alles te delen zoals het scrappen en winkelen.
Maar je moet ze los laten he.

Geen opmerkingen: