.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





9 okt 2007

Lang zal hij leven











Mijn zwager dan.





Want hij is jarig vandaag dus daar heb ik deze kaart voor gemaakt.





Ik vind het altijd moeilijk om voor een man een kaart te maken.





De tekst is van de cricut met de cartridges Zoo Balloo op 1 inch





Ook nog de bruine kaart gemaakt had een voor beeld gezien bij the pink scrapper in die kleuren en vond ze zo mooi.

Ook gemaakt met behulp van de cricut met de cartridges Accent Essentials de rozetten hebben de volgende maten groot 3 inch middel 2 3/4 en de kleinste 2 1/2 het randje op 1/2 allemaal inches



Hij is bedoeld voor iemand van de Dutch cricut groep die wel en opkiiertje kan gebruiken.

Geen opmerkingen: