.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





3 jun 2010

Kaartjes voor Karens Doodles

Hoi allemaal,
Ik heb voor jullie weer een aantal voorbeeld kaartjes die ik gemaakt heb in opdracht van Karens Doodles.
Het zijn kaartjes die op een display komen voor haar nieuwe rubber stempels die ze sinds kort verkoopt.
De bovenste heet Pretty Unicorn
En dit is natuurlijk.

Ook de kinderen zijn niet vergeten en daarom hebben we hier.

Tiger fun

En Rosie in haar super snelle auto

On the road again

Groetjes,

4 opmerkingen:

Kaatje zei

wat een mooie kaartjes!!

groetjes,
Annika

Linda zei

Hele leuke kaartjes
gr Linda

anita01 zei

Och wat een leuks komt er voorbij zeg, bjoeties stuk voor stuk.

Warme groetjes,
Anita.

scraphobby zei

wow wat een super mooie kaartjes.
gr marian