.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





11 jun 2010

Christmas Stampin All Year Long

Hoi allemaal.
De opdracht van deze week leek op het eerste gezicht makkelijk namelijk geen stempels gebruiken.
Maar dan !!!!!
Opeens ging het lichtje branden.
En toen ben ik aan de gang gegaan met mijn cricut.
Van dun karton letters met Plantin Schoolbook gesneden 3 maal en 1 x uit design papier.
Alles op elkaar geplakt.
Ik had een beetje grote letter gesneden ( 7 cm) en heb daarom mijn kaart daarop aangepast.
De witte achtergrond door de cuttlebug gehaald maar dat is slecht te zien op de foto.
Eigenlijk vind ik het kloppen zoals de letters op de kaart zitten maar als ik de O niet in het midden plakte stond het zo raar.
Maar genoeg gepraat, ga natuurlijk een kijkje nemen op het blog CSAYL om de kaarten van het design team te wonderen.
Groetjes,

4 opmerkingen:

Maria zei

What a beautiful non-stamped card Joan!! The colors and pretty! It's definitely a "joy" to see your card. Thank you for creating such pretty cards each week for CSAYL!

Maria

marion zei

Ik vind het een leuke kaart hoor, weer eens wat anders he zonder afdrukje. Goed idee. (n.b. ik heb een leuke candy op mijn blog)

Tina zei

Wow - this is really cute. Love it.

xo
tina

Patty Chalas zei

this is a really cute card!
great job this week...