.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





27 jun 2010

Corrosive Challenges # 70

Hoi allemaal,
Bloemen en nog eens bloemen in mijn geval dan rozen, daar gaat het vandaag over bij
Nu zijn rozen een van mijn favorite bloemen dus deze digi stempel van Diny Sprakel kwam goed van pas.
Je kunt heb downloaden op haar blog Creadin.
Ik heb hem ingekleurd met copics.
Mijn achtergrond papier heb ik voor de verandering eens een hoekpons voor gebruikt die al een hele tijd in een laatje ligt.
De roosjes zijn eigenlijk wit maar heb ik met de airbrush in de goede kleur gespoten.
Groetjes,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaart!
Mooie kleurencombinatie van roze en zwart.
Groetjes, Myriam

Erna Logtenberg zei

SUPER MOOI!!!
groetjes, Erna