.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 jun 2010

Corrosive Challenges # 69

Hoi allemaal.
Nou de zon laat zich hier nog niet zien op de deze vaderdag.
Weet hoe het bij jullie is?
Maar het is ook weer zondag wat beteknd dat ik jullie weer een kaartje laat zien voor
Corrosive Challenges
Deze week dus Zwart/Wit met 1 kleurtje.
Ben mijn stempel afdrukjes maar eens ingedokken en kwam daar deze Bella nog tegen, dus die ingekleurd.
Had eerst geen idee voor ik aan het kleuren begon welke kleur ik er bij zou gebruiken.
Ik grijp al gauw naar roze of rood maar toen zag ik ineens deze kleur liggen en dacht hé dat kan natuurlijk ook.
En ziehier mijn brouwsel voor deze week.
Doe jullie mee met onze uitdaging?
Je kunt leuke prijzen winnen en ook kans maken om gastdesigner te worden voor de maand Augustus.
Dus breng even een bezoekje aan Corrosive Challenges daar staat alles wat je wilt weten en zien.

Groetjes,

2 opmerkingen:

nicolet zei

Je kaartje is weer prachtig Joan!
Groetjes Nicolet

Bernadet zei

prachtig kaartje Joan
superkleurtjes ook