.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





29 mei 2010

Het is geel en het is...............

Hoi allemaal,
Vandaag eens iets heel anders gemaakt.
Een kaart waar geen stempel aan de pas komt.
Het is een Snijpatroon voor op je cricut als je Scal of Make the Cut heb.
Ik heb de files want het zijn er 2 gekocht bij www.myscrapchick.com.
De kaart zelf is een patroon en ook het beertje bij bijde staan er nog veel meer op.
Je krijg tot en met maandag 60% korting op je betaling als je voor 5 dollar of meer koopt.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Bedankt voor al jullie berichtjes ik geniet er echt van om ze allemaal te lezen.
Groetjes,

2 opmerkingen:

coby zei

Ik vind hem schitterend heel erg leuk gedaan ,

groetjes coby

Carmen zei

This is a really cute card idea!