.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





21 mei 2010

Christmas Stamping All Year Long # 51

Hoi allemaal.
Alweer het einde van de werk week.
Het gaat allemaal zo snel vooral met al die vrije dagen tussen door.
Maar vrijdag betekent ook CSAYL dag.
En deze week is het paper piecing.
Dat wil dus zeggen een deel van je afbeelding vervangen door design papier.
Heb gekozen voor een stempel van Magenta.
Die ik al heel lang heb en bijna nooit gebruikt heb.
Papier is van Basic Grey.
Komen jullie ook nog even gezellig langs op het blog van CSAYL om naar de kaarten te kijken van het design team.
Natuurlijk kan je zelf ook meedoen en de kans krijgen om gastdesigner te worden bij ons.

Groetjes,

3 opmerkingen:

Linda zei

Mooi kaartje Joan
gr linda

Jodi zei

Joan this is a very pretty card! I love the colors you chose and this is a great layout!!
Hugs
Jodi =)

Maria zei

Very elegant card, Joan! I love that poinsettia image. . it's very pretty! Love what you did with the paper piecing!! You did fabulous with this week's challenge!!

Maria