.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





16 mei 2010

Corrosive Challenges #64

Hoi allemaal,
Schijnt de zon bij jullie ook een beetje op deze zondag?
Hier komt hij af en toe te voorschijn.
Bij Corrosive challenge is deze week de challenge een Easel kaart.
Heb pas geleden in Engeland nog wat papier mee gebracht en wilde dat graag gebruiken voor een kaart.
Het eninge nadeel is dat er niet zoveel kleuren inzitten dus ben je gauw uitgespeeld.
Het bloemetjes band wat in de binnen kaart zit heb ik ooit eens gekocht bij Xenos en tot nu toe nog nooit gebruikt.(schande he)
Er staan weer mooie voorbeelden gemaakt door de DT members bij Corrosive Challenges dus neem gauw maar eens een kijkje.
Groetjes,

4 opmerkingen:

majo zei

Wat een mooie kaart zeg!. Leuk hoor die stempel groet Majo

Marley zei

Prachtig kaartje! Liefs Marley

anita01 zei

Wat heb je dit kaartje weer geweldig leuk gemaakt zeg...

Warme groetjes,
Anita

Kaatje zei

prachtig kaartje!

groetjes,
Annika